Treniruotės vandenyje: 4 kartus greitesni rezultatai. Nemokamai vyksta kasdien


 „Dabar ranką valdau geriau, nei prieš operaciją, o kas yra rudeninė depresija – nežinau“, – teigia 62 metų Vladas Navickas, jau trejus metus tamsiuoju metų laiku lankantis nemokamas grupines treniruotes vandenyje, kurios kasdien vyksta „Atostogų parke“.

Atostogų Parkas Palanga

Atsistatė po traumos ir atrado draugų

Treniruotes vandenyje V. Navickas teigia pradėjęs lankyti po atliktos rankos operacijos – trūkus sausgyslėms jam buvo įstatyti net 4 implantai. Per tą laiką ranka ne tik visiškai atsistatė po operacijos, bet Vladas rado ir širdžiai mielą užsiėmimą tamsiuoju metų laiku. „Rankos visiškai nevaldžiau. Po atliktos operacijos, gydymo ir reabilitacijos galėjau tik vos pakelti, – prisimena V. Navickas. – Dabar ranką valdau geriau nei tada, kai ji buvo visiškai sveika. Treniruočių vandenyje metu ir po jų maloniai pabendraujame ir su kitais treniruočių lankytojais, mėgaujamės baseinais, pasišildome pirtyse.“

Tokių istorijų kaip V. Navicko, treniruotes vandenyje vedantis kineziterapeutas ir „Atostogų parko“ Baseinų vadovas Modestas Jovaiša žino daugiau. „Palengvėjimas – tai pagrindinis žodis, kuriuo savo pojūčius po treniruočių vandenyje įvardija nuolatiniai lankytojai. Treniruotės vandenyje yra vienas iš geriausių ir saugiausių pasirinkimų, siekiantiems atstatyti organizmą po patirtų traumų, esant viršsvoriui, po persirgtų ligų ar tiesiog norintiems greitai ir lengvai sustiprėti, pasisemti geros nuotaikos. Mankšta vandenyje tinkama bet kokio amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms: silpnesnius skatiname laiku įsiklausyti į organizmo siunčiamus perspėjamuosius signalus, o fiziškai stipresniems skiriame sudėtingesnius pratimus. Tobulėja visi“, – sako M. Jovaiša.

 Traumų rizika minimali, dirba visi raumenys

Vandens plūdrumas – tai savybė, dėl kurios vandenyje beveik nejaučiama savo kūno svorio. Treniruočių vandenyje metu apkrova sąnariams ir stuburui minimali: jaučiama tik dešimtadalis kūno svorio. Vandens tankis daug didesnis nei oro, todėl atliekant kiekvieną judesį tenka įveikti daug didesnį pasipriešinimą. Vandenyje dirba net ir gilieji kūno raumenys, tad tvirtėjama net keturis kartus greičiau nei triūsiant sporto salėje.

„Šioms treniruotėms kontraindikacijų beveik nėra – jas gali lankyti visi nuo mažiausio iki vyriausio, tai viena dažniausiai reabilitacijai po traumų ir ligų rekomenduojama treniruočių rūšis. Jos metu itin gerai įdarbinami kojų, sėdmenų, pilvo preso ir nugaros raumenys“, – priduria M. Jovaiša. Pasak jo, reguliariai lankantys treniruotes netrunka pastebėti, kad gerėja jų koordinacija, laikysena, darosi lengviau išlaikyti pusiausvyrą, tvirtėja visi kūno raumenys, stangrėja oda, mažėja ar visai išnyksta nugaros skausmas.

Treniruočių vandenyje patariama vengti turintiems neužgijusių žaizdų, o patyrusiems traumą, operaciją ar pasveikusiems po ligos rekomenduojama pirmiausia pasitarti su gydytoju.

 
 

Sveikatą stiprina ir nemokamose pirčių programose

„Nepraleidžiu progos paplaukioti baseinuose, pasimėgauti masažinėmis srovėmis, pagulėti hidromasažiniame baseine. Taip pat stengiuosi bent trumpam užsukti į druskų pirtį ir nueiti bent į vieną profesionalių pirtininkų vedamą programą“, – patirtimi, kaip išnaudoja laiką prieš ir po nemokamų treniruočių, dalijasi V. Navickas.

Tokį lankytojo pasirinkimą kineziterapeutas M. Jovaiša giria. „Vanduo atpalaiduoja raumenis, plaukiojimas baseine padeda apšilti prieš treniruotę, o masažinės srovės ir masažinis baseinas (ar sūkurinė vonia) – atsistatyti po fizinio krūvio, – organizmo gaunamą naudą atskleidžia M. Jovaiša. –Pirtys taip pat turi teigiamą poveikį sveikatai: prieš treniruotes apšilę raumenys geriau pakelia fizinį krūvį, o po treniruočių greičiau pasišalina toksinai, organizmas atsipalaiduoja ir pailsi, mažiau jaučiamas raumenų nuovargis.“

Pasak kineziterapeuto, toks treniruočių vandenyje, poilsio baseinuose ir pirtyse derinys itin palankiai veikia sveikatą ir sustiprina gautą naudą keliskart: gerėja kraujotaka, limfotaka, greitėja medžiagų apykaita, stiprėja raumenys, treniruojama širdis, gerėja odos tonusas ir išvaizda. Druskų pirtis ypatingai rekomenduojama šaltuoju metų laiku, nes stiprina imunitetą ir atsparumą peršalimo ligoms.

 Atostogų Parkas Palanga

Gausu pasiūlymų sutaupyti

„Tik sulaukęs rudens nedelsdamas perku Vandens ir pirčių erdvės abonementą, nes gyvenu netoliese ir mėgstu čia lankytis beveik kasdien“, – būdu mokėti mažiau dalijasi V. Navickas.

Pasiūlymų sutaupyti yra ir daugiau. Pirmadieniais senjorams nuo 60 metų 3 valandų trukmės apsilankymas Vandens ir pirčių erdvėje kainuoja tik 8 eurus. Antradieniais ir ketvirtadieniais – iki 50 procentų nuolaida taikoma šeimoms su vaikais, trečiadieniais – 5 ir daugiau draugų grupėms, o penktadieniais – radusiems specialų slaptažodį „Atostogų parko“ Facebook paskyroje. Šeimoms, auginančioms daugiau nei 3 vaikus, 50 procentų nuolaida taikoma visomis darbo dienomis.

Pasiūlymai apsilankymui Vandens ir pirčių erdvėje

Dažnai besilankantys atranda ir Kliento kortelės teikiamą naudą: 25 EUR kainuojanti kortelė suteikia galimybę naudotis 50 procentų nuolaida darbo dienomis.

Kliento kortelė

Norintiems „Atostogų parko“ Vandens ir pirčių erdvėje lankytis bent keliskart per savaitę verta įsigyti Vandens ir pirčių erdvės abonementą ir taip sutaupyti.

Vandens ir pirčių erdvės abonementai

Treniruotės vandenyje yra nemokamos visiems, įsigijusiems apsilankymą „Atostogų parko“ Vandens ir pirčių erdvėje, išankstinės registracijos nėra. Treniruotės vyksta 4 kartus per dieną šiomis valandomis: 11.00 (išskyrus pirmadienį), 13.30, 16.30 ir 18.30.