Kviečiama į treniruotes: vaikai išmoks plaukti ir sustiprins atsparumą ligoms


Tėvams ramiau, kai vaikai moka plaukti ir saugiai elgtis vandenyje. „Plaukimas – vienas iš svarbiausių išgyvenimo įgūdžių, kurį turėtume įgyti visi. Džiaugiuosi, kad vos po pusmečio treniruočių mūsų mažieji moksleiviai sugeba savarankiškai nuplaukti bent po 50 metrų“, – sako vaikų plaukimo treneris Sergej Slipak, vedantis plaukimo pamokas „Atostogų parko“ Vandens ir pirčių erdvės baseinuose.

Atostogų Parkas Palanga

Laukiami vaikai nuo 7 metų

Naujasis vaikų plaukimo mokyklos sezonas startuos jau rugsėjo 22 dieną, šiuo metu yra renkamos ir formuojamos norinčiųjų išmokti plaukti grupės.

Užsiėmimų metu vaikai išmoksta taisyklingo kvėpavimo, plaukimo technikos. Mokomi 4 plaukimo būdai: laisvu stiliumi, peteliške, nugara ir krūtine. Stiprinamas vaikų fizinis pasirengimas, ugdomas pasitikėjimas savimi. Visi „Atostogų parko“ Vaikų plaukimo mokyklos auklėtiniai supažindinami su saugaus elgesio vandenyje ir prie jo taisyklėmis.

Kaip teigia plaukimo treneris S. Slipak, didžiausias iššūkis mokant vaikus plaukti – išmokyti juos įveikti vandens baimę. Treniruočių metu po truputį baimę keičia žinios, kaip saugiai elgtis vandenyje, įgaunami reikalingi plaukimo įgūdžiai, kurių mokyklinio amžiaus vaikai įgyja itin greitai.

Stiprėja imunitetas, gerėja vystymasis

Plaukimas – viena iš saugiausių sporto šakų. Įvairaus tipo treniruotes vandenyje dažnai rekomenduoja ir kineziterapeutai. „Vanduo sukuria natūralų pasipriešinimą raumenims, todėl treniruotės vandenyje yra net keturis kartus efektyvesnės nei sausumoje, – sako „Atostogų parko“ kineziterapeutas Modestas Jovaiša. – Be to, vandenyje sumažėja žemės trauka: mažiau apkraunami sąnariai, raiščiai. Vaikams plaukimo treniruotės itin rekomenduotinos, nes padeda kūno raumenims vystytis tolygiai, apsaugo nuo galimo stuburo iškrypimo (skoliozės) ir švelnina įvairių sutrikimų simptomus. Fiziškai silpnesniems vaikams plaukimo treniruotės ar individualios kineziterapinės treniruotės vandenyje – saugi ir smagi priemonė pasivyti bendraamžius.“

Reguliarios vandens procedūros taip pat stiprina vaikų atsparumą peršalimo ligoms. Anot medicinos centre „Natura Termo SPA“ konsultuojančio gydytojo Nerijaus Kemeklio, jas lankantys vaikai serga rečiau ir lengviau nei bendraamžiai. Plaukimo treniruotes jis siūlo kaskart papildyti ir pasivaikšiojimu organizmą grūdinančiu Kneipo takeliu bei kvėpavimo takus stiprinančiu Druskų pirties seansu, kurie Vandens ir pirčių erdvės lankytojams yra nemokami.

Atostogų Parkas Palanga

Išmokti plaukti gali kiekvienas

Plaukimo treneris S. Slipak kviečia ir suaugusiuosius imti pavyzdį iš vaikų. „Išmokti plaukti gali kiekvienas – net ir turintys kone panišką vandens baimę. Būtent jos treniruočių metu atsikratoma pirmiausia. Įsimintiniausia mano praktikoje buvo net 70 metų sulaukusi žvali senjorė, kuri džiaugėsi po daugybės metų vandens baimės pagaliau išmokusi plaukti ir atradusi tikrą buvimo vandenyje malonumą“, – sako S. Slipak. Pasak plaukimo trenerio, pagaliau išmokę plaukti suaugusieji džiaugiasi atrastu didesniu pasitikėjimu savimi, o kai kurie ir įsimyli šią sporto šaką visam gyvenimui.

Registruotis plaukimo pamokoms kviečiama +370 698 37777 arba [email protected]