Neįtikėtina 13-metės transformacija: minus 10 kilogramų per mėnesį

Atostogų Parkas Palanga

„Kai pirmą kartą sutikau Viltę, ji nė nenorėjo peržengti sporto salės slenksčio. Po mėnesio sunkaus darbo mes nesame tik trenerė ir klientė, dabar aš esu jos draugė, – pokalbį apie nepaprastą draugystę ir sėkmės istoriją pradeda „Atostogų parko“ sporto klubo trenerė Indrė Padkovskaja.

13-metė Viltė dėl viršsvorio keliamų problemų kentėjo jau seniai. Pasak mergaitės mamos Lauros, kelias link sveikesnės mitybos ir sporto baigdavosi vis taip pat – nusivylimu ir sugrįžtančiais nepageidaujamais kilogramais.

„Padėti dukrai bandžiau ne kartą, net kelis kartus lankėmės sanatorijose, namuose stengiausi pasiūlyti jai gyventi aktyviau, eiti pasivaikščioti, atidžiau rinktis maistą, tačiau ji manęs neklausė. Nemokėjau prie jos prieiti, o trenerei Indrei pakako pusvalandžio pokalbio ir mano dukra sutiko pabandyti sportuoti“, - apie kelionę sveikesnio gyvenimo link atviravo mergaitės mama.


Minus 10 kilogramų per mėnesį

Pirmą kartą apsilankiusi „Atostogų parko“ sporto klube Viltė svėrė 85 kilogramus. Čia jai buvo sudaryta mitybos programa ir treniruočių planas. Per mėnesį mergaitei pavyko atsikratyti beveik 10 kilogramų viršsvorio.

„Praėjo vos mėnuo, o aš jau matau pokyčius dukros gyvenime. Ji pati atsisako nesveiko maisto, pagerėjo jos savijauta ir pasitikėjimas savimi. Nors tai atrodo nesusiję, tačiau jai ėmė daug geriau sektis ir mokykloje“, - pokyčius dukros gyvenime vardija mama.

Pati Viltė tikina, kad nors pradžioje buvo sunku, dabar ji ima priprasti prie fizinio krūvio ir juo mėgautis. „Labiausiai man patinka pratimai pilvo presui, pasportavusi jaučiu labai malonų skausmą, jis man patinka, nes jaučiu, kad stengiuosi ne veltui“, – teigia mergaitė.

Sportas tampa pomėgiu

„Vos Viltei įžengus pro duris pajutau ryšį, žinojau kad galiu jai suteikti daug daugiau nei treniruotes, norėjau ją motyvuoti ir dabar matosi rezultatas. Viltė po mėnesio sveria 76 kilogramus ir tai tikrai ne pabaiga, mes sportuosime ir toliau, kad vasarą pasitiktume visai kitokios“, – apie ateities planus užsimena trenerė Indrė Padkovskaja.

Pagal sudarytą planą kas dvi savaites trenerė ištiria mergaitės kūno masės indeksą (KMI), nustato poodinį riebalų kiekį bei stebi raumenų rodiklių pokytį. Pagal tai koreguoja treniruočių programą. Trenerė tikina, kad net ir po tokio trumpo laiko aiškiai matyti, kad organizmas yra stipresnis.

„Dabar ji mėgaujasi sportu, palengva didiname krūvį. Mėnesio pradžioje vos keli pritūpimai atrodė neįveikiami, o dabar su šypsena atliekame 45 minučių treniruotę“, – apie pažangą pasakoja trenerė.